Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 6, 2009

...belated jer ahhh...

ohh... terlambat kah saya nak wish pada 4 org ini...tgk date tu..yer saya dah terlambat 6 hari tuk saya publishkan ...hohoho...siapa org2 iteeww?...
pes ... pada anak buah saya, pn.linda dan mr.Bard..yg telah pun naik satu lagi anak tangga..err..bape ek umo/date birthday korang..? sudah lupa lorr.. (saje jer...i buat2 lupa)..ehmm pada..pada..ala linda 19/10..kan kan..Bad 30/1o..kankankan...
~~ apa motip gambar tunang/kahwin lak nih !! ~~
2nd...anak buah saya lagi...Ayie, pada 1 nov yg dah lepas...(still buat2 lupa) yg semakin meningkat remaja,handsome,charming,houseman, ...dok umah 24/7,bagus tuk buat laki tp dok ngadap games hari2, x romantic, pandai shuffle,banyak gadis2 bawah umur yg dah kecewa krn cinta di tolak...tah, xder feeling kot kat fomfuan...hahaha..syok kutuk kalau org tak pernah baca/bukak langsung belog haaku nih.... ni ada lah sikit buah gambar tuk tgk...last year..itu pun sebab ada gambar arwah bonda,kalau tak jgn harap mak su ngko nih nak letak spesel appearance muka ngko kat sini ek..
~~ ohhh... saya rindu pada arwah bonda...~~
yg ketiga..pada anak yg tak berbuah saya...best "baldi"buddy..hehehe..Atin Cyza..!! same date atin ngan ayie, tu yg senang aku nak igt....ye.. tepuk..tepuk..datin dah naik satu lagi carta...selamat menjadi tua dari macam saya... dan disebab kan datin telah pun menjadi penternak tenuk2 sedunia yg paling berjaya, pun adalah gambar sebagai pengganti diri ..pun thn lepas punya...surprriiisee (opocot...terkejut hakuu..)
~~ yer Tin..nanti aku kol ngko..errr..prezen tu tuk 3 thn punya ek..!!~~
yg ke empat...taraaa...mak odah...best "baldi" haaku gak nih..pd 13/10...nanti pic aku curik kat fb dia..hahaha...ala yg lilin xmo padam2 tu ler...tepuk..tepuk...semua dah tua...hahaha
.
~~ motip letak pic raya pun xtau nape..~~huhuhu..
ok tu jer...ke ada yg tertinggal..? ok tak per, sapa2 nyer bestday yg saya tak tahu,kurang tahu,terlepas tahu mahupun yang xamik tahu...saya nak ucapkan selamat menjadi tua...as long jiwa kita muda...igt Allah selalu...sentiasa bersamamu..moga panjang umur murah rezeki..Ameen. rupanya baru saya tersedar...bagus jugak ada belog nih..x yah beli prezen..buat spesel entry pun dh kira pezen kan kan kan ..?? ok dah habis...

0 comments: