Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Jun 19, 2011

Berjimba di Jinbara

Hari ni kan.. eh bukan ni cite semalam..bgn2 je dari tido.. terpikior apa aktiviti nak buat. teringat pulak mlm tadi my sister ajak berjimba kat Kemensah. Mula2 mcm malas je nak gi.. tapi kesian pulak kat anak2 *alasan* so siap2 cepat2 singgah2 kedai2 mamak2.. eh.. benci aku tengok cite adi dan ayah tu.. yg makcik apa tah nama.. yg ckp double2... pergi kedai mamak pun bukan apa, order saje mee goreng buat bekalan. Sampai Kemensah almost 5 pm .. dah petang meraban baru ank2 aku nak mandi.. arggh belasah je.. best jugak.. dia orang amik chalet yg paling hujung.. so adalah privacy sikit, x bercampur ngan org.. aku kan pemalu.. ececehh..
Rugi pulak x bawak 2 pis... APA.. gila aku nk pakai gitu.. hikhikhik...bukan apa malas masa nak tukar baju, rimas aku.. kalau tempat cenggitu.... pastu dah syok tgk tempat camtu erkk baru rasa ruginya x mandi..
Pastu lagi kan... kita org nak buat planning. kita org nak stay kat sana 1 night.. buat bbq,kita bako..kita bako.. Mula2 ingat mesti cam sereem je kan kalau midnight kat hutan... tapi percayalah.. mmg best giler aku tgk org2 lain tu stay, buat bbq.. berapa kali aku nk ulang ayat ni haaa.... rasa takut? dunt worry.. tempat tu tak gelap... keliling ada lampu.. baiiik punya untuk orang yang penakut macam ank2 "aku"... konpem Pak wan jadi mangsa doploh kali nak ke toilet.
Cik Ati nak ikot tak ?

0 comments: