Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Aug 28, 2011

hari sedih sedunia

hari ni saya sedang membizikan untuk membuat mak pak persiapan utk memasak esok. Nanti tak lah saya kelam kabut sensorang nak buat segala atuk nenek . . . huhuhu. . . hiba tau terkontang-kanting nak tahan perasaan sebak lagi. . . arrghhh. . . belum masuk bab potong bawang lagi. . . uishh mau banjir dapur kecik saya tu. . Kalau nak cite kenangan masak ngan arwah bonda. ishh tahlah. . . tak boleh nak ungkap kat sini, biar je lah saya lalui dan simpan dlm hati. Life must go on kata omputih. Sesambil potong bawang,goreng kacang, cili berbagai ni. . . sambil dengar lagu raya . . saje nak touchingkan lagi diri sendiri, cari pasal sendiri ha ko yanggung lah sendiri. . . weiiii aku sedihhhhhhhh sesangattttttt niiiii. . ! aku rasa mcm nak lari gi kubur,korek2 tanah panggil mak ngan ayah balik... . . asta'fir`azimmmm. . . mengucap panjang kan. . . tak jgn risau. . tu cuma perasaan. Aku tau aku masih punya DIA tempat aku mengadu.alfatihah buat ayah dan bonda. "mak,ayah. . . aju rindu sgt ngan ayah dan mak. . . sangat-sangat. . "
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments: