Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Apr 25, 2009

Macam ini lah saya...

cartoon from www.weblogcartoons.com

ada yg ternanti2...?? ada pulak yang camni kang.. !!!! sapa nak jawab..? maklumlah aku cite lain tak berapa nak pandai dan mmg tak pandai pun !!!

melainkan cite pagi makan apa, ptg masak apa, mlm kang tah makan ke tak... sesekali selalu tulis la pasai ank2, pasai laki, pasai mak, pasai kengkawan, pasai-pasai lagi la...

bukan mcm uolls yg pandai menulis,bercerita,mereka2, dan bermacam2 lagi lah..

"...ehh suka lah...apa yg i nk tulis..."

tak kan lah nak cite pasl Cik Nuar lat sini...

nak tulis perkataan Mongolia pun aku tak berani... tak pasal2 laki mak Iti jumpa aku kang... kalau ada yg ternanti2, tertunggu2...tunggu jer la yer.. mood belum mari...xtau nak masak apa hari nih...kahkahkah...

jadik biarkan aku merenung diluar jendela, memikirkan apa yg aku nk masak, lps tu leh cite kat sini lagi dan lagi dan lagi...ada yg nak sanggap,senggep,songgot lagi ker?.. tutup jer link saya...habis cerita.

Datangmu tak di undang pergi mu tak ku halau...

Sekian.

0 comments: