Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 26, 2010

Ada kerja ada gaji...

Akukan kalau buat benda yg mengarut2 ni memang suka banyak. Habis segala website omputih aku ceroboh. Segala freebies semua aku load sampai naik lelah dah lappy ni. Yang atas ni abg ipar aku minta tolong buatkan tagg. Dia org ada buat sumbangan pd anak yatim Sabtu ni. Jadi tagg tu nak di lekatkan la kat atas sumbangan tu.. maka bermula sessi mereka-cipta,mencetak-rompak dan memotong bagai.. BIL dah suh buat lama dah, biasalah aku suka buat kerja last minit baru effevtive.. hehehe..
baik-baik Kak Bedah ..kang terpotong jari, tangan nak pakai lagi tu..
beginiah suasana atas meja yg meriah ditokok tambah dgn pertolongan Hazim yg sangat2 'diperlukan' bagi meringankan tangan aku...
dua kali pandang dah macam kad jemputan pulak dah
ok dah siap.. dekat 2 jam jugak lah dok mengadap benda ni plus 1 jam main tepis2 tangan ngan Hazim.. Malam tadi hantar kat BIL, dia tanya bape upah.. aku kata xyah la.. ikhlas je buat ni sebab suka2 susah2 pun bak je lah air Twister 1 crak... tiba2 mat bangla dah hantar tak sampai 24 jam lagi air ni bertapa dlm fridge.. tinggal ni je...*sigh* ada sapa lagi tak yg nak tempah ? nak penuhkan balik air ni dlm fridge... ;p

0 comments: