Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 26, 2010

APA..??

Ni entry marah. Tiba2 lak nak marah.. rilek la mama kan dah cuti pun..tahun depan masih ada...dah tu baru aku nak hapdate...org lain dah nak masuk krismas, aku baru nak cite psl exam ank... keh3..
Mana tak marah tahun ni mama tak dapat naik pentas.. huahuaha...apa gila meroyan ke mama ko ni Nisa nak naik pentas. Tak ler. i masih waras tak gila glam mana pun... yer ar thn ni Nisa ada sikit corot itu dia punya pelajaran. Itu pasal dia punya amma ada banyakkk juga angry sama dia. Itu pasai FB jugak.. dia pulan2 kasi bukak itu Fb main game jugaa...ayoyo.. ini jam budak2 kici punya Fb la,apa itu.. space2 la.. tara serupa kita punya dulu2.. ups sorry.. tgh sedap mkn muruku ni tu yg tergeliat sudah..
haa gitu la cerita nya.. semesta pertama Nisa dpt no 4 ..dgn peratusan yg boleh dibangggakan juga lah.. masuk last exam ni dia dpt no 15. L.I.M.A.B.E.L.A.S !! org noghori kato.. limo bole'h.. mau tak eden hobin dio... kalu ikut UPSR..kironya dio dapek 4A 1B.. syukur jugak lah tu.. AMIN. Saje gertak2 dia... bagi semangak2.. Last day sekolah hari tu, Nisa kata dia berdebar2 jugak lah sebab cikgu dah bagi no kelas untuk tahun depan. Legalah dia masih di kelas yg sama ~Diamond. Tahun depan 3diamond la..eh..ehh.. ank aku dah sembilan tahun rupanya.. AKU???.. i baru 23.. auuuwww..
****
Ni lagi sorang... Haziq. Budak paling handsome kat SN. Dah nama pun budak lelaki kan. Malas tak yah cakapla...macam nak berperang kalau nak suh dia siapkan homework. Memonteng aje keje dia itupun sebenarnya mak dia yg malas nak bgn pagi best kan dpt mak camni. Semester pertama dia dpt no 10... last semester ni dpt no 9. Mau tak beruk terkejut jarang2 pergi sekolah pun boleh dpt no 9.. ilmu apa cikgu pakai. Tak perlah.. mama pejam mata je la tahun ni.. Abg ada setahun lagi kat tadika tu.. kasi pulun bang thn depan.. eh..eh... ank aku dah 6 thn .. tahun depan.. AKU ??? i baru-baru je... oouuchh..
***
Anak ke3 tak la handsome... tapi bajet comel sendiri la..adik lom boleh gi sekolah lagi. adik baru 2 tahun.. haa .. APA?? 2 tahun... AKU ??.. eh tak boleh jadik ni.. nak kena tambah lagi ..
yer la dik.. baru 3 kan.. nak kena tambah 1 lagi kan..kan..kan Janet kan..

2 comments:

NM02 said...

tahniah dari untie gebus pada nisa dan haziq.

bangga aku weh..

mam@ju said...

wkaaka.. Ntie gebus gitu..haha
tq Ntie walopun result depa ni suam2 je... ;P