Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Feb 26, 2009

Akhirnya impian Nisa tercapai...

Akhirnya impian Nisa tuk memakai tudung ke sekolah sudah tercapai…Amin.

Terima KAsih pada KAk Yati, my SIL a.k.a Cik Ati…yg telah menhadiahkannya pada NIsa..

Trimas juga pada Kak Lin yg meng‘sajeskan’ kat mana boleh didapati tudung ‘hok’ selapis dokkk…

HArap2 sampai ke besar yer nakkkk….

TApi bila balik dari sekolah jer…beg yg pakai tudung !!!

Takper2…slow and steady kata org Amerika…

4 comments:

Aryana & Adrienna said...

takper slow & steady ....beg pun tingin tu nak pakai tudung ...cuba beli kan 1 utk beg lak ....haziq naper senyum kambing jer tu ???...tak hensem lah camni ....

Aryana & Adrienna said...

takper slow & steady ....beg pun tingin tu nak pakai tudung ...cuba beli kan 1 utk beg lak ....haziq naper senyum kambing jer tu ???...tak hensem lah camni ....

Aryana & Adrienna said...

takper slow & steady ....beg pun tingin tu nak pakai tudung ...cuba beli kan 1 utk beg lak ....haziq naper senyum kambing jer tu ???...tak hensem lah camni ....

aju said...

senah...ekau gilo kuaso yo'...kihkihkih