Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Feb 18, 2009

"fried filament stick.."

Resepi ketiga dari dapur Poh Bedoh... Korang mesti tau 'filament stick' nikan...bahasa melayu nya 'crab meat'... oo bukan ke?... what ever2 la... apapun bunyinya...korang p beli kat supermarket,hypermarket tah hapa2 "ket" lagi mesti ada jual. Kalau kat kedai ai, sepeket reganya dlm 2.50 dlm 10 ke 20 btg camtu....hilang ingatan jap..Patu korang lerai2 kan dia sampai jadik mcm pic. #4.... Pic#2 panaskan minyak...pastu, goreng la sampai kekuningan seperti pic. #5... Eda...tak yah letak kunyit, garam berbagai...ni khas tuk org yg malas macam ko...ehhh bukan macam aku laaa...wakakaka..sori Mak Odah, nnti ai kasi u portion ekk.. Tengok lah anak2 ai..deorang ratah jer benda tuh, sambil tgk tibi atas katil tempat beradu haaakuuu....Resepi ni my sis punya idea yg sama dgn jer kemalasan dia ngan aku... So, korang have to try... Selamat mencuba...

2 comments:

edaman said...

BED ..aku gak ke yg kena!! ...:(..sape yg malas sbenarnye ...akan kucubo suatu hari nnti receipe ko tuh ...daaa selamat mencuba receipa baru lg erk ..heheehhee

aju said...

wakaka.....ala sama ajer kita tahap kemalasan tuh...ai knoe uuuu...kahkahkah