Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

May 25, 2009

Al-Fatihah..

~~gambar diambil dri facebook Noryati Ali~~
Bismillah...Saya sekeluarga ingin mengucapkan takziah kpd seluruh keluarga kakak ipr saya Noryati Ali di ats kembalinya ke rahmatullah bonda tercinta beliau pd mlm tadi, krn kompilasi jantung, lebih kurang jam 12 mlm tadi. Buat masa ini hanya itu shj yg diberitahu oleh abg saya.Insya'allah jika ada rezeki dpt lah saya melawat jenazah yg akan dikebumikan di Kuala Linggi,Negeri Sembilan...Amin. Tak dapat saya bayangkan perasaan kakak ipr sya nih..memandangkan beliau sekarang sedang sarat mengandung dan hanya menunggu waktu untuk melahirkan cahayamata yg ke4. Harap2 semangatnya kuat..
love mam@ju.. MyEm0.com

2 comments:

U-jin said...

alfatihah...
aju..nanti kalu sudi dtg my blog eh..vote 4 yasmeen. tq

mam@ju said...

tima kasih..
dah support dah...wish to win...nnti share pezen yer...hahaha