Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

May 30, 2009

Contest Seiras Wajah..

Aduhh...lama x update ...tetiba leh join contest..hehehehe.. pest tiem lak tu join contest2 nih...xper cuba nasib..kalah menang lain cite.. janji aku dpt tambah kenalan kat blog then ada gak cite yg aku nak posting ..if not penuh lah sawang...i tak kira nak jugak...nak jugak. walaupooonnn, haaa.. disaat2 akhir...
haa...ni antara syarat2 utama..
1. Korang mesti dah jadi followers UmmiAbbiQis----------------------->done
2. Makesure dlm bloglist/blog roll korang ade link UmmiAbbiQis,pastu...----->done 3. Join contest yg aku namakan 'CONTEST SEIRAS WAJAH'-------------->done
itu baru syarat, kaedahnya lak...
1. Buat satu entry dlm blog masing2.. snap gambar korang ngan anak korang. Apepun cara dan gayanye tak kesah.. asalkan buleh nampak clear muka korang ngan anak korang.. coz kite nak tgk 'seiras' ke tidak.. sbb tu name contest ni 'seiras wajah'
3. Sertakan sekali dalam entry tu..
**Nama anak :**Tarikh melahirkannya**Apa persamaan kamu dan anak **Kenangan plg manis antara kamu dan si anak :
Penyertaan pertama...
memandangkan i dh pakai mata penyu tu, so tak nampak lah persamaan kat mata dah kan...huhuhuu
MyEm0.Comok let me introduce anak kedua saya. I ngan hubby sepakat menamakannya Wan ZulHaziq dan selamat dilahirkan pada 3hb Feb 2005. Sekarang Haziq dah pun berumur 4 tahun. Dia tersgt2 noty dan kegemaran/kesukaan/kehobian Haziq diwaktu lapang adalah melukis dan mengacau kakak..Apa persamaan saya dan haziq..? Paling ketara adalah telinga..!! ya..kami mempunyai sepasang telinga yg sangat capang comel..walaupun di dlm gmbr diatas tdk berapa ketara krn saya control lawa...MyEm0.Com Selain dari telinga, cuba perhatikan hidung dan bibir kami yg mulus iteeewww...MyEm0.Com. Kenangan yg tidak akn saya lupakan bilamana dia dtg terus memeluk saya sambil berkata.." Abang ank mama,abg sayang mama.."MyEm0.Com
**********
Mengikut kaedah kedua kak yan ~~~~~2. Umur anak mestila dalam lingkungan 0 bulan hingga 6 tahun. Tapi kalau ade 3 anak dlm lingkungan umur tu.. korang layak tuk buat 3 penyertaan. ~~~~ jadik saya layak untuk satu lagi penyertaan kan...huahuahaua...aku kayaaa...
Penyertaan kedua..MyEm0.Comapa masalah aku nih...sakit mata per...MyEm0.Com
Yang ini anak saya yg ketiga...namanya Wan ZulHazim. Baru berusia 10 bulan dan dilahirkan pada 10 julai 2008. Sekarang Hazim baru nak belajar bertatih..gigi pun dah ada 5 batang,habis abang digigitnya..Saya pun tak tau apa persamaan saya ngan Hazim, yg pasti..."telinga" tu dh mmg trademark lah...tang ayor muka tu tak tau la...ada persamaan tak u ols rasa?.. Paling x dpt saya lupakan, baru2 ni..saya terdgr Hazim meamanggil saya..."mamamamama"..tak tau la pulak mama ke mamam...!!..MyEm0.comTapi xper itu la first word yg saya dgr dari Hazim.selain dari bahasa ibundanya(babys talking).. oklah sampai sini jer..tamak haloba btul aku kan...hahaha... kak yan ni untuk u..MyEm0.com selamat berkenalan.. love mam@ju.. MyEm0.com

5 comments:

Yan said...

NOTED!

tak kesahla las minit ke hape.. janji blum lepas tarikh heheh..

btw.. thanx join contest kite.. kire ni dua penyertaan la ye

v said...

Uiii ... 2 n3 sekaligus. Gud gud! Semoga berjaya. Sayang sekali I x leh join sebab anak2 dah besar ... dgn kata lain, I dah tuaaaa ... hua ha ha ha ...

mam@ju said...

Yan...yahoooo kak yan dtg tgk saya...besh2...tima kasih yer..

lili11---u jgn kata dh tua...hihii x berapa nk muda..aah sekali i bagi sampai 2 daaa..err cobaan..thx for drop by..

CS @ Mama AA's said...

y mesti pakai mate penyu tu ye amik gambo... x lampakla....hehe

mam@ju said...

tu la pasal...nape byk2 pic..pic ni yg saya amik...huhuhu...ada sabotaj nak jatuhkan diri sendiri nih..hahahha...gud luck to u too..