Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Jun 3, 2009

Ada Apa Dgn Tapai?.

Wah tajuk mcm Mak Iti nyer n3lak..hehehe..nanti i bagi u royalti yer..
en.google sedekahkan gambar tapai nih tuk aku..alhamdullillah..
Ngkorang pernah mkn tak?..yang saya tahulah, tapai ni ada dlm 3 jenis, tapai nasi,tapai pulut dan tapai ubi kayu..Ketiga2 tapai ni mmg sedap..Hari tu ank buah saya balik kg mentua dia..sama lah operasi macam kat blog ni ha..bebaik tau masuk,semua tu mafia2...takuuuttt....!!!. Saya pun kirimlah lam 10 hengget, tak tau la pulak mak saya p oder lagi lam 30 hengget..ha amik kat segantang dia bawak balik...habislah saya menapaikan diri minggu ni..tgh syiiok2 layan tapai yg sejuk2 ni dari pti ice..tetiba tah macammana saya terpikior.. tak haram ke makan tapai sedangkan cara pembuatannya hampir sama dgn arak ? Ha..betapa geniusnya otak aku boleh terpikir sampai ke situ...entahlah terlebih genius atau terkurang ilmu..antara tu lah..!! so aku pun carik punya carik..jumpa lah kat sini http://emjayjb.multiply.com/journal/item/231 .. maka terjawablah segala persoalan,hukum hakam ttg tapai nih.. Lagi satu korang jgn terkejut kalau satu hari nanti korang akn tercari2 tapai nih. Dikhabarkan juga tapai ubi boleh mencegah kanser..Nak tau lagi klik sini yg bebenornya aku pun naik fening bila masuk bab molekul2,asid2 nih kan...akukan suka subjek Art ngan Pendidikan Jasmani jer..kalau nak tau terjah lah masuk link tu...dpt kita tambah informasi lagi. Ok saya nak layan makan tapai lagi...ermmm..sooodapp..
love mam@ju.. MyEm0.com

0 comments: