Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Jun 21, 2009

Seminggu bersama saya..

Salam semua ...
Ish lama x merapu...lepas balik dri choti2 Malaysia, Hazim demam sampai lah sekarang..pastu transfer pulak kat saya...and now kat Haziq pulak. Aduhh...bikin kepala ana pusing2 macam gasing laaa...Cerita psl choti2 later2 i update...kasi lega dulu ini demam. Ermm..pasal mak saya pulak. Now still lagi kat Hosp. Selayang. Keadaan mak..saya xtau nak describe camner...tapi saya berjanji akan buat yg terbaik untuk mak. terima kasih pada semua sahabat2 yg selalu bertanyakan tentang kesihatan mak... kadang2 membuatkan saya rasa sgt sedih atas keprihatinan kawan2 semua...tq alls i really appreciate..muahhh.
Pak Wan pulak nak berangkat ke Jeddah hujung bulan ni,kalau semuanya berjalan lancar. Sambil tu dia dah pasang niat nak buat umrah sekali. Ini niat kedua dia. 6 thn lepas pun Pak Wan dah sampai Jeddah ,tp tak jugak sampai niatnya itu, betullah kata org"x sampai seru" walaupun dah berada hanya beberapa km shj dari tanah suci. Harap2 kali ni ada rezeki dia untuk menatap Kaabah. Sedih saya tak boleh nak ikut. Ermmm...belum ada rezeki lagi kot. Cuma saya nak dia berdoa depan Kaabah agar Allah permudahkan urusan kami dunia akhirat dan doa kan saya untuk sampai kesana pula..saya benar2 teringin kesana. Hari Isnin ni pulak saya nak mengadap cikgu Nisa. Nak amik Buku Adab Belajar. Alaa..yg macam Mamamia tu lah..Last week Nisa betul2 membuatkan saya gembira ketika hati gundah gulana memikirkan kesihatan mak. Nisa kata dia dpt no2..so rasa tak sabar nak tgk...tah ya ke tidak..!! Aduhh dia dah mintak ganjaran nih...
Urusan rumah pulak dah hampir2 nak selesai. Dah dpt pun strata dri Pejabat Tanah..
Aduhh... susah betul nak jual rumah dari nak beli rumahkan..."buyer" ni pulak terhegeh2..nak beli ke tak nak...kang aku open kat org lain kang !!!... Sapa yg rugi..? Aku jugak yg rugi...uuwaaa...tahun bila aku nak kaya nih...!! Minggu lps keluarga kami dah bertambah lagi. Tahniah pada my bro-Zul and my SIL- Kak Ati atas kelahiran zuriat yg ke empat..Depa dpt 'gegirl' ... saya x berkesempatan lagi nak tgk baby.. Ha ni lagi satu...pasal contest..hehehe tah la tetiba cam syok jer nak join. Habis semua blog org saya redah, ... menang kalah xder masalah...bukan apa dpt saya tambah kenalan.. saya sedaya upaya lagi akan geledah blog2 yg menganjurkan contest...hahaha... aku gila contest..!! Ok saya nak ucap tahniah pd semua pemenang "Contest Seiras Wajah" anjuran Yan dan "Contest Father's Day" anjuran MamaTisya. Walaupon saya x menang..lihatlah...dhoniaa.. saya terima award dri Yan.. ok la tu. Terima kasih Yan n MamaTisya...buatlah lagi contest2..nescaya saya akan tetap menyokong...
love mam@ju.. MyEm0.com

0 comments: