Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Dec 23, 2008

peberet place in da'house..

Ini adalah tempat peberet mak selain dari tempat tido

Everyday,every hours mesti kat sini…

Kalau tak merepek,skodeng kat blog, aku search benda lain…

Kena lak secawan nescafe panas...fuhh..layannnn...

Kalau tgh malam, mak make sure ada bodyguard kat sebelah…mak takut dok tepi tingkap ni hah…

Kang ada yg nompang ﺍﻥﭢﻭ baca blog korang kang…wakaka…

Ada guard ni susah lak aku nak skodeng benda lain ekk…

Haaiipp…apa lu orang pikir haaa…susah nak online soping laa…

Aku kalau dh duduk kat kusi ajaib, dah ngadap YB Monitor…anak mintak susu pun wat derrkk jer..

Sian anak laki aku kann…berhantu tul benda alah ni..

Camner lah kalau xder menatang nih…dulu ok jer..x kisah ada/tak..no hal..

Tapi sekarang…kalau nampak ADSL blinking2 jer aku yg masuk hantu…

K sekian jer repeka ku malam ini…laki mak dah off laptop ..aku isteri solehah..walhal penakut

Nite2..

Salam..

2 comments:

MariaFaizal said...

Aju,very cozy your workstation.Kalau I ada w/station best mcm nih,'melekat' jer I kat situ :)

Happy holiday Aju & family and also Happy New Year.Take care.

Anonymous said...

actually Pak wan nye w/station...
i punya kat dapur...hihihihi...
same to u dear...happy new yr..mamuahh..