Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Jan 14, 2009

bingit ii...

Aku dah kata dahhh…

Telefilem nih akan ada sambungannyaa…

Dalam kul 8 mlm nih tadi, owner ngan ketua blok dtg umah dia…x tau lah slow talk apa kann…owner tu tinggal kat tingkat 10 ni ha jer..

Ish..malunya kalau itu terjadi pada aku…

Habis cite dlm kain umah tangga org tau…

Lepas owner tu balik jer…start la..umpama Israel melepaskan tembakan bunyinya…

Last sekali aku dgr laki dia tengking kat bini yg x tau malu, terjerit2 mcm monkey kat zoo…

Petang tadi, sian ank2 dia tau…

Nangis2, sampai aku dgr dlm tangisannyaa…”Mookkk…lapar..nak nasi..”…!!!..Aduhh gugur iman aku…

Terus aku suh Haziq p hantar kat dorang air kotak…terus bebudak tu senyap…Kesian lahh…Nak tau pukul bape mak pak deorang balik???...Kat pukul 7 lebih cenggitu…

Bayangkan mak pak kluar p keje mesti dlm kul 7 pagi kann..Masya’ALLAH..7 pagi ke 7 mlm…

Wallah’huallam la kalau mak dia ada masak dulu ke tidak kann…if not xkan anak2 dia nangis kelaparan..

Gambar bawah ni ada gak la ai snap tuk tunjuk kt uolls yg anak2 tu tgh nangis…

Ya Allah ampunkan lah aku yg berdosa ini..

Bukan niat tuk aku campurtgn hal rumahtangga org lain…

Tapi mereka telah melanggar hak asasi manusia aku dgn lolongan memeritkan tinga aku…

Sepatutnya mereka berterima kasih padaku…kerana mempunyai sorang jiran yg sgt prihatin penyibokk

Ampunkan aku ..ya Allah..

3 comments:

Anonymous said...

sedey & menangis saya dibuatnyer video yg awak snap tuh .. apalah dosa budak2 tuh kat mak bapak diaorg smpai snggup mak bapak biarkan anak2 menangis kelaparan n terkurung..cian budak2 tuh .. nasib baik ade jiran cam u yg sngt2 perihatin kan .. ape yg dpt awak tulun, tulun lah nye .. mmg sedey glioss saya dbuatnyer :((...

iena hamdi said...

giler ke apa jiran ko tu bed... kalau aku mmg dah tutup pintu dah aku.. takut aku.. sian budak2 tuh...

LIN ARIFF said...

aduhhh bedd apa ke bebal mak pak dia nih tinggal anak camtu jek better bua police report laaa....sbb mmg salah dr segi undang2.....aduhai kalo apa2 jdk kat anak dia .....ishh tak sedo dirinya mak pakk