Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Jan 11, 2009

untukmu zulaikha..

mama zulaikha ...izinkan saya mencoretkan rasa hati ini...

Cuba kita renungkan wajah comel anak kecil ini….

Apa yang anda fikirkan…

Airmata saya jatuh berjuraian mengenangkan apa yg sebenarnya terjadi pada beliau…

Walaupun saya langsung tidak mengenali beliau apatah lagi keluarganya…tapi saya terasa seperti saya dekat pada nya…

Mungkin naluri keibuan saya..!!

Sehingga kini saya masih menitiskan airmata...

Dan…renungkan ini pula...

Dimana letaknya harga seorang yg bernama manusia…

Perasaan benci saya pada “PMTP” meluap2…benci pada manusia begini,terigt pada dialog P.Ramlee…”mengapa kah kau dijadikan manusia..kan lebih baik kau dijadikan binatang..”…

Pada mama Zulaikha…seperti yg saya katakana…saya tidak mungkin setabah mama zulaikha…

Dan saya akan senantiasa berdoa kepada ALLAH s.w.t semoga pemergiannya akan terbela…

Al-Fatihah untuk Zulaikha…dia telah berbahagia disana...disamping penciptaNYA...

Pada yg ingin berkongsi rasa tataplah wajah mongel anak ini…Zulaiqha Abadi Selamanya..

6 comments:

LIN ARIFF said...

aduhhh beddd kak lin mmg selau msk BED ni...mmg bersyukur sgt ciz diberi peluang and rejeki utk jaga anak sendiri..Alhamdulillah...mmg simpati dgn mamazulaikha.....ada berbicara dg beliau di YM ternyata dia perlukan semnagat dr kita semua

Eida said...

eida juga mengikuti kisah arwah... sebak hati setiap kali membaca... tidak berhati perut manusia PMTP tu..semoga dia tak terlepas dari hukuman dunia...

aju said...

kak lin - oo yer ker..tersentuh BED ngan cite tu kak lin...rasa cam x bole bukak blog tu arrr, bukak jer mesti nangis..ai cuba bayangkan kalau terjadi kat ai...mungkin x akn setabah mama zulaikha...1 day ai nak ym ngan dia gak la ...nnti kak lin kenalkan kat kita eekkk..

aju said...

eida-sedey kan eida...sian kat mama zulaikha...benci tul ngan fomfuan tu...tu mesti igt RM jer..moga ALLAH beri petunjuk kepada klurga arwah Zulaikha..Amin..

iena hamdi said...

mmg kan.. benci betul aku pada pompuan tu.. dah la bunuh anak orang.,, dah tu wat perangai "baik" dia pulak... serabut.. nak je aku ganyang2 muka dia

MariaFaizal said...

Sayu but at he same time angry!What's gonna happen to our society nih?....