Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Mar 21, 2009

day 3...

Hangpa2..mai lah baca lagi, apa yg cheq nak habaq nih... pagi2 lagi, depa sudah turun tepi pantai, claim receipt nak naik parasailing ..wahhh...laki cheq dah macam tom kurus..ala2 hero sesangat la tuh kunun...depa suh cheq naik...tobat la cheq, cheq gayat...ni anak menakan cheq..dia naik kena pakai instructor... pasai takut tiba2 dia kalut tak tau lagu mana nak turun...ha amik sampai Pulau Andaman dia pi landing nanti...haru cheq nak jawab sama mak pak depa...
yang ini, laki cheq sama ank menakan cheq nama Nina... umuq Nina 10 tahun tapi tak sama dgn dia punya berani...depa kata syokk bila ada kat ataih, boleh nmpak semua...obor2 pun depa nmpak..apa punya turrr... ada cheq heran...? cheq x heran pun...
cheq suka lagu nih...tenang...
sebelum kami balik...kami pi pekena lagi nasi kandaq..eh...ke nasi briani..ahhh pulun perut cheq lapaaqqq...psstt..awat gambaq cheq banyak tak dak nih...ni yang cheq tak suka jadik camerawomen...cheq tak suka lah,...kalut...kalut..
Lepaih makan cheq jalan pi depan dalam 100 meter, apa nama tempat tu... chawla rasta merket..ha belasah jer laa....ala apalagi tempat jual jeruk2 tu la... kasi perut aku gastrik lagi...!! Ok...dah habih cheq punya story@choti2 melesia... kak lin, ambo tak wak lolok mu, last min. tok laki ambo royak tak mbo g ghanu..punoh ambo nak makang ikan aye... maafkan ambo

5 comments:

LIN ARIFF said...

uwaaaaaa ko mmg kijam bed...kijammm....mak nunggu kedtgan ko sampai naikk kematu muke makkk nehhh......uwaaaaaa....xmo kwn nak meraju 100ela....sila pujuk den dgn kasik hadiah 100juta hahahahahhahaha...Amboi2 hang pi cuti ke penang ke cheq...kena nasi kandar bagaiiii....mabelesssss....mak dah lama tak makan nasik kandaqqq/....teliooo sihh

my-niezzareena said...

lagu tu ka combi oii.... hang bli pa kat aku??? jeruk ka... ha, tak pa la.. aku p kolek kat umh hang noo... aaaa... ceq suka....

Aryana & Adrienna said...

la chawla rasta market tu dokat jer ngan tompat si ros tu ...await tak haq baq......pi mai pi mai tang tu gak .......

iena hamdi said...

dah lupa aku la tuh?.. huhuhuh

aju said...

AKU KIJAM...AKU KIJAM...WAAA...PADAN MUKA KITA TAK DPT BERJUMPA 8 BIJIK MATA...UWAAA..

awattt.. cheq suka jeruk ka ...aikk...ada apa2 ka chombi nak habaq mai kat cheq...

la hai..mana nak tau..dh han kata seberang, seberang mana cheq tak tau...seberang thailand kaaa..

Agk2 ngkolah kan...FM tu igt tak kat aku...huahuahua