Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Mar 3, 2009

nina's best'day..

10 tahun yg lepas , mak gembira untuk menyambut kehadiran cucu baru nya, bukan sorang, tapi 2 org…lain mak, lain bapak… Nina dilahirkan lebih kurang 2/3 jam sebelum Alya..Alya adalah anak kepada my 3rd. sister, Kak Nor . Panjang sungguh pengenalan aku…skema lak tu bunyi nya.

My 2nd sister, Kak Zai, telah mengadakan birthday party utk anak perempuan tunggalnya, Nina dan sekaligus bersama Alya, yang jatuh pada 22 February…Inilah kembar tak seiras lain pak, lain mak merangkap birthday gurl on that day……

Antara makanan2 dan juadah2 ringan yg tuan rumah sediakan…

Party start around 3 … Disebabkan kak aku nih a.k.a malas rajinnya macam aku…dia buat kat pool side…senang tak yah nak kemas umah lepas habis party…balik tidor jer !!..

Lepas cake cutting…krew2 A&W tu buat games tuk budak2…happening lahh..Yang paling best sekali –bear tu bisik kat krew yg dia suh budak2 semua amik sebelah shj. kasut yg dipakai oleh bapa birthday gurl…apalagi…kena serbu lah BIL aku tuh…kelakar betul lah…

Nisa pun dapat la satu pressy dari salah satu contest - carik tali pinggang- kebetulan hubby duk kat situ, hah… sib baik x terlondeh suar laki aku…hahahaha…

Apa lagi posing2…ai loikeee..

Terima kasih pada meow2 and doter krn sudi menemankan ai pada ptg tu..muaahhh

1 comments:

Aryana & Adrienna said...

i suka kalo mkn2 free nie...jemput arr lg...neway thx sbb jemput ai ....kalo ader lg jemput lah ai yer....