Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Mar 10, 2009

my sis. admitted..

Salam semua...
sebelum nak cite pasal 'bestday' ai...ai nak cite pasal my 1st. sister nih... sian dia , asik kuar masuk hspital jer tau....jap2 muntah,pengsan...aku hengat dia ngandung..!! huahuahua...tapi bukan daaa...jgn bermimpi arr nak tambah ank buah lagi....masa admit kat AP dulu,doc kat sana kata dia kurang darah...kan betul tak acha@fauzi...??...huahuahua...tapi this time dia admit kat GI...hari ni masuk hari yg ketiga...tah semlm dia kata doc suspek usus bengkak,punca gastrik arr camtu lah lebih kurang aku tokok tambah...ekekeke..! Psstt...yg best nya semlm kan...ada org buat serprise 'party buih' kat haku....ooo...david be'kam makan bola...terkejut aku ngko...siap ada KFL lagik...bukan KFC ekk...wakakaka...sedap2 licin ank2 aku mkn...mer kasih yer along...nanti dtg umah ai buat/bawak lah lagi ek...
Ha.. ni arr yg buat aku ala2 terserprise'ing...meh sini aku terangkan....al-kisah...tayyiibbb.... tu kan nmpak kan apa dia tulis kat ats tisu tu?..cuba baca sikit..."SELAMAT JADI TUA MAKSU..."... occayy...!! ok..xper aku terima seadanya...memang aku ala2 tua tapi tetap feeling2 vouge berlagak diva sikit ar kan...huahuahua..jgn makan hati statement mak nyah... tapi yg puitisnya kan...muffin yg seconit tu arr...haku igt dia beli lah kat kedai mamak ke ,tak pun paling koman mamak jual roti naik motor ke kan...ghupanya...muffin tu dtg dari menu spital yg di hantar kat kak aku...!!!...ok xper mak su ko nih paham ...biasiswa ngko x dapat lagi kan..xper2 akan haku tuntut besday cake ku nanti...hahahaha..ha shila ko dgr tak mak su gelak nih...ni'way...mak su nak ucapkan terima kasih arr ...sbb igt gak korang kat besday "tak berapa nak girl" nih..sayangggg korang... k sampai sini jer ek..pada my sis..You'll feel better soon, I'm sure ...love you.

4 comments:

iena hamdi said...

love u too .. eejejjeje

ct rahani said...

semoga kakak akak cpt sembuh k..

mam@ju said...

ina - lov u 2 3 4 5...hihih


ct rahani- thx 4 dropping by adik...nnti ahkak sampai kan slm kat my sis ok...ni'way ahkak add ngko yer dik..

mam@ju said...

ct rahani- la nak add mendenya...ai dh add pun ...huahuahua...samdol la haku nih...sorry ekk..