Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 26, 2008

ANTARA 7..

Maria...i tryyy....

1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda

:

.....yang seadanya...."chinta" sejati...
...sporting asben...good father to our children ..alhamdullillah...Amin(bila masa mak pandai ckp gomen nih...)

2. 7 Jenis Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup

**** bla bla bla bla bla....boleh belah...!!!! .....KUASA MAK NAK LIST KAT SINI ...

PAGI-PAGI NAIK BUS...

SENDIRI YG TERBABAS....

3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati

sah-sah ngan mamat ni mak selalu dating kan...wajib...

of course la tersgt happy...nilah atm machine mak ...

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

Banyak sangat lam pala hotak ni….tapi hopefully dpt p lagi baguzz…insya’ALLAH…

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia

ala..x payah 7 la...1 pun mak x mampu nak beli...ngeh3...dia p bli sendrik la...mak mampu lahirkan zuriat dia jer...wakakaka..

6. Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda

…xder lagu mende ni semua…gua chinta rock kapak beb..xder nk leleh2 dgr lagu ..geli laki mak dgr kalau nyanyikan tuk dia..

7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini....mari kita tgk saper yg kena..

..

  • mak iti

Sila buat ok….tapi jgn memandai cam aku lak yer sesuka nk potong 7 tu...wakaka..

(\__/) (='.'=) (")_(") ....aju yusof

5 comments:

MariaFaizal said...

Aju..so cuteeee...I loikeee the way you 'potong-potong' tu,heheh.
Apasal your bf nampak letih jer?
Thank you for doing the TAG.Rasa best sangat!!

aju said...

btfull of Mariiaa...in the sunlight....wakaka..terigt lagu tuh..
oo suka yer potong2..jgn u..

mana x letih,baru balik kelija i dh ajk p merayap..pdn muka dia..kahkahk...

aahhkan..ada lagi tagged la lagi..hihihi

;)

Aryana & Adrienna said...

cikgu...saya dah siap ...cikgu leh dtg check homework saya tau .....titer nak hadiah jam BEN 10 ....

aju said...

ok bgz..jam ben10?? bolehhhh....boleh belahh...wakakaka

iena hamdi said...

ala... malasnyer.... panjang tuh...