Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 15, 2008

buat syarat...

Pada majlis mencukur jambul anak bongsu pada 26 Oktober 2008 lalu.
***** entah sesajer nak letak gambo tu kat sini...saja nak tayangkan kepura2an boya tembaga tuh...renungkanlah muka abby, seribu satu persoalan yg mungkin ada dlm hatinya...Lihat pula pada anak sulungnya....seperti tidak mahu melepaskan tangan ayahnya...
memandai jer akukan....waakakaka...aku emo tentang ni lah... weyyy.... 'sememey' mana ko...asal ko nk nyorok lak...x berani hadapi kenyataan ker...dah hancurkan hidup org ,senang2 nak diamkan diri yer...amboi lagi dia,biasa lah tu....bukan nak kena babap lagi nih...mau aku **** ko kang...ada berani tampil la buat kenyataan, jangan cakap belakang,suka nak menyusahkan hidup org ...suka nk tengok org hidup sengsara...suka nak hancurkan kebahagian org....sesuka ko je lah...hah marah nih...momok betul !!

5 comments:

etomyam said...

heh heh, marah betol mamaju...kalau kawan jadi abby, lepas si Korman tu cukuq jambul budak, ambik je pisau cukur tu dan cukuq jambul dia pulak he he he, gamaknya dulu x buat cukuq jambul kot

Eida said...

wakaka... sabar kak sabar...

mamaju said...

etomyam-wakaka...aduh geram btul kita ngan mamat parang tajam tu...

eida-grrrr...marah ni ...marah ni...wakakaka...

MariaFaizal said...

Kenapa la..sampai hati NH buat kat Abby & anak2 mcm tu? Kita sama2 doa agar Abby sentiasa tenang hadapi dugaan sehebat ini.InsyaAllah she deserves someone better.Way.....better!

mamaju said...

maria-semmgnya...lelaki x cukup dgn apa yg ada...aahhkan kita doakan abby..