Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mam@ju's Little Precious

Nov 2, 2008

.....dan lagi

Hari tu masa nak beli pezen tuk Nabila...pak wan suh aku bawak escort2 aku yang 2 org tuh.Alamak, baru aku nak bukak luas kepak2 ku ini...ha padan muka pak wan, ganti balik arr,siap ngan interest lagi, okey. Dah tau aku nak p beli toys,ha amik...merengek2 mintak dibelikan yg kat ats tu...ohhh tidaakkkkk...!!!
Akhirnya, aku terpedaya gak ngan pujuk rayu escort2 ku ini...Nisa dulu suka barbie,but since dh tgk koleksi ntie eedany yg tomei2, kiut miut,dia mintak belikan koleksi Hello Kitty nih...agk murah la sikit dari re-ment. Ok tapi janji jgn sepah2 after main....kalau x Mrs.tong tgh tunggu jer... Haziq lak , nak tu...tool set tuh. Ha..ni semua ni nak buat sampah la nih...adoyaiii..kang kalu x beli,tak bukak lak minda ank2 aku ni...habis tu camno.... Dan pada hari yg bertuah ini, aku dah nampak bakal2 toys yg akan disumbatkan ke dlm cik tong tuh...eerrkkk beratnya dugaan ini....
*** kite ada buat ala2 cam cite eedany tu...nak testing bakat kite,ada x cam eedany... rasa macam dah terjebak jer nih....tunggu yer...

2 comments:

eedany said...

horray!!!! Hello Kitty... kita pun suka tawwww... tapi nantilah dulu baru kita beli. Cutenya...

Jom lah kita sama2 belajar snappy2....

:)

aju said...

horrayyy...tapi snapy kita x cam babudaa...nanti suh pak wan bli cenggitu lah...hihihi